Un incendi en una cadira de rodes elèctrica ha deixat tres persones ferides a Terrassa. Els fets han tingut lloc aquest divendres, 9 de maig, al camí del Torrent de Moncai, a la urbanització de Les Martines de Terrassa. Els Bombers de la Generalitat de Catalunya han rebut l’avís d’un incendi en un habitatge cap a tres quarts d’una del migdia (12:46 hores). Fins a la zona s’hi han desplaçat un total de cinc dotacions dels Bombers.
Segons expliquen a MónTerrassa, en arribar al lloc dels fets els serveis d’emergència han estat informats que l’origen de les flames era una cadira elèctrica que es trobava a l’interior de l’habitatge. El foc, però, ja havia estat apagat per un particular. Tot i això, els Bombers han realitzat una inspecció de la finca i de la cadira i han ventilat la zona del fum que restava. Segons els serveis d’emergència, durant l’incident tres persones han resultat ferides per inhalació de fum, les quals han estat ateses pel Servei d’Emergències Mèdiques.
Altres successos a Terrassa
Els Bombers de la Generalitat de Catalunya s’han activat aquest matí a Terrassa per un accident de trànsit al carrer del Vall. Segons expliquen els serveis d’emergència, un turisme hauria impactat contra un edifici i hauria provocat danys a la façana d’aquest. Els fets han tingut lloc aquest divendres, 9 de maig, cap a les 9 del matí al carrer del Vall, 51. Els Bombers i la Policia Municipal de Terrassa s’han desplaçat fins al lloc dels fets. El xoc del vehicle no hauria deixat cap ferit, però sí que hauria causat el despreniment de diverses rajoles i danys a la façana.
La col·lisió també ha deixat diverses peces de la façana en risc de caure a terra. Així doncs, els Bombers han sanejat la zona afectada des del sostre del camió. Després d’una actuació d’uns 30 minuts, els serveis d’emergència han donat per finalitzada l’actuació.