MónTerrassa
VÍDEO | Cremen fustes d’uns contenidors a la carretera de Rubí de Terrassa
  • CA

Unes fustes d’uns contenidors de la carretera de Rubí de Terrassa han cremat aquesta matinada. Segons apunten els Bombers de la Generalitat de Catalunya, les fustes no es trobaven a dins dels contenidors, sinó al costat, fet que ha ajudat a que el foc no es propagués a les escombraries ni a cap vehicle del voltant.

Els fets han tingut lloc minuts després de tres quarts de quatre d’aquesta matinada, quan unes fustes que s’havien deixat al costat d’uns contenidors per a llançar a la carretera de Rubí, a la cantonada amb el carrer de Navas de Tolosa, s’han incendiat.

En rebre l’avís d’incendi, una dotació de Bombers s’ha dirigit fins al lloc indicat i ha treballat durant un quart d’hora per apagar les flames. L’actuació del Bombers ha estat molt ràpida, pel que finalment el foc no s’ha propagat a cap contenidor del costat ni a cap vehicle estacionat a la zona. Tampoc consta que cap persona hagi resultat ferida. Bombers apunten que es desconeix l’origen de l’incendi.

Incendi de matolls

Un altre incendi va tenir lloc ahir al vespre a Terrassa. En aquest cas, es tracta d’un incendi de matolls a la carretera de Montcada, prop d’un quart de nou del vespre. Una dotació de Bombers de la Generalitat es va dirigir fins a la zona per treballar en l’extinció del foc. Apunten que es tractava d’un incendi petit que van aconseguir apagar en qüestió d’un quart d’hora.

Més successos

Un extractor va provocar un altre incendi en un habitatge al barri de Ca n’Anglada de Terrassa, aquest dimecres a la nit. El fets van tenir lloc a les deu de la nit al carrer de Mossèn Àngel Rodamilans amb el passatge de Montserrat Roig.

A aquella hora, el 112 va informar els Bombers de la Generalitat d’un incendi provocat per un extractor de fums de la cuina d’un pis. Tres dotacions de Bombers es van dirigir fins al lloc i juntament amb dues dotacions de la Policia Municipal de Terrassa, que van realitzar les tasques necessàries per tallar el trànsit del carrer amb l’objectiu de facilitar l’actuació del Bombers. 

Finalment, els Bombers van extingir l’incendi a la cuina del pis, on cap persona va resultar ferida.

 

Comparteix

Icona de pantalla completa