Un incendi va afectar la cuina d’un habitatge al barri de Ca n’Aurell de Terrassa ahir dijous a primera hora de la tarda. El foc va mobilitzar els Bombers de la Generalitat de Catalunya, que segons apunten a Món Terrassa, va generar una gran quantitat de fum que va afectar el pis superior i el forat de l’escala de l’edifici. La persona que es trobava al domicili afectat va poder sortir pel seu propi peu.
Els fets van tenir lloc prop quan passaven pocs minuts de les tres de la tarda d’ahir dijous, dia 28 de desembre, al carrer de Doctor Salvà, prop de la plaça del Progrés. Els Bombers de la Generalitat de Catalunya van rebre un avís de foc de cuina i ràpidament van activar tres dotacions que es van dirigir fins al lloc indicat.
Un cop al lloc, van comprovar que l’incendi era positiu. Van dur a terme les tasques per apagar el foc, que va afectar la cuina. A més, el fum va afectar la resta del pis, el pis superior i el forat de l’escala de l’edifici. Tot i així, no consta que hi hagi persones ferides.
Més successos a Terrassa
Els Bombers de la Generalitat de Catalunya també van actuar a Terrassa per un foc en un cablejat elèctric en un edifici al barri del Roc Blanc que va generar un ensurt entre el veïnat el passat dimarts a la nit. Els fets van tenir lloc en un edifici de la carretera d’Olesa, entre el carrer de Rafael Campalans i el carrer de Pablo Iglesias. Es tractaven d’uns cables que espurnejaven.
Els Bombers de la Generalitat van dur a terme les tasques per fer una comprovació de la instal·lació i control de riscos per evitar que hi hagués un incendi. Us oferim més informació clicant en aquest enllaç.