L’avís d’un incendi de xemeneia va generar un fort ensurt ahir dimarts a la tarda en un pis al barri de Ca n’Anglada. L’incident va mobilitzar els Bombers de la Generalitat de Catalunya, que segons apunten a Món Terrassa, el foc havia provocat una gran fumerada negra. Segons apunten, finalment van descobrir que es tractava d’una estufa de llenya que s’havia encès.
Els fets van tenir lloc prop de tres quarts de sis de la tarda d’ahir dimarts, dia 24 d’octubre, en un habitatge situat al carrer de Sant Cosme, entre el carrer de la Mare de Déu de les Neus i el carrer de la Mare de Déu de la Llum. Els Bombers de la Generalitat de Catalunya van rebre l’avís d’incendi de xemeneia concretament a les 17:47h i van activar-se ràpidament amb una dotació que es va dirigir fins al lloc indicat.
Un cop al lloc, els Bombers van comprovar es tractava d’una estufa de llenya que s’havia encès, i que havia provocat una gran fumerada negra. Així doncs, va quedar en un ensurt, i cap persona va resultar ferida.
Una motocicleta i dos contenidors cremats
Els Bombers de la Generalitat de Catalunya també van actuar ahir dimarts a Terrassa en dos incendis de contenidors. El primer va ser a primera hora del matí, a un quart de set (a les 6:14h), al carrer de Girona amb el carrer d’Alcoi. Va cremar un contenidor de paper que els Bombers van poder extingir en poc més d’un quart d’hora. A més a més, cinc minuts més tard, a pocs metres del lloc, al carrer de Tramuntana a tocar amb l’avinguda Bèjar, també va cremar en la seva totalitat una motocicleta estacionada.
El segon incendi de contenidor va ser a la nit, prop de dos quarts d’onze, al carrer de Guipúscoa. En aquest cas, el contenidor va cremar parcialment.

