Un incendi ha cremat barraques i fustes en un solar a la carretera BP-1503, la carretera de Rubí al seu pas per Les Fonts, aquest matí de dimecres. L’incendi ha mobilitzat els Bombers de la Generalitat de Catalunya, que segons apunten a Món Terrassa, el foc ha cremat concretament dues barraques a més d’algunes fustes del voltant. No s’han de lamentar danys personals.
Els fets han tingut lloc quan faltaven pocs minuts per les vuit en punt d’aquest matí de dimecres, dia 24 de gener, al punt quilomètric 23,8 de la carretera de Rubí, a tocar de Les Fonts. En rebre l’avís de foc, els Bombers de la Generalitat s’han activat amb dues dotacions que s’han dirigit ràpidament fins al lloc indicat.
Un cop al lloc, han comprovat que el foc era positiu i han dut a terme les tasques per apagar les flames. Cap persona ha resultat ferida.
Un altre foc crema una barraca i andròmines a la carretera BP-1503
Fa poc menys d’un mes va tenir lloc un altre incendi a la mateixa carretera BP-1503 que va cremar una barraca i diverses andròmines. Els fets van tenir lloc quan faltaven cinc minuts per les cinc en punt de la tarda del divendres dia 29 de desembre, al punt quilomètric 24 de la carretera.
Els Bombers de la Generalitat de Catalunya van rebre l’avís concretament a les 16:55h i es van activar amb dues dotacions que es van dirigir fins al lloc indicat. En arribar, van comprovar que el foc era positiu i que estava cremant una petita barraca en una zona d’horts. Van dur a terme les tasques per apagar les flames, que van afectar la barraca i algunes andròmines. En aquest incendi, tampoc cap persona va resultar ferida. Us oferim més informació del succés clicant en aquest enllaç.