Un vehicle ha cremat aquest matinada de divendres a Les Fonts de Terrassa. L’incendi ha mobilitzat els Bombers de la Generalitat de Catalunya, que segons apunten a Món Terrassa, les flames han afectat per complet el vehicle, que estava estacionat a la via pública, i ha quedat calcinat.

Els fets han tingut lloc quan passaven alguns minuts de les dotze de la nit d’aquesta matinada de divendres, dia 28 de juny, al carrer del Bisbe Sanahuja, prop del carrer de Walt Disney. Els Bombers de la Generalitat de Catalunya han rebut l’avís concretament a les 00:09 i s’han activat amb una dotació que s’ha dirigit ràpidament fins al lloc indicat.

En arribar, han comprovat que, efectivament, el foc era positiu i han dut a terme les tasques per apagar les flames: Extinció amb aigua i control de propagació. Segons apunten, no hi ha hagut afectacions més enllà del turisme, que ha quedat calcinat completament.

Més successos a Terrassa

Els Bombers de la Generalitat de Catalunya també van actuar el dimecres dia 26 de juny a Terrassa per rescatar una nena que havia quedat atrapada entre dues barres de ferro al barri de La Cogullada. Els fets van tenir lloc prop de tres quarts de cinc de la tarda (l’avís es va rebre a les 16:47 hores) a la carretera de Martorell, entre el carrer d’Edison i el carrer del Concili Egarenc.

En rebre l’alerta, els Bombers de la Generalitat de Catalunya es van activar amb una dotació que es va dirigir ràpidament fins al lloc. En arribar, van comprovar que, efectivament, una nena havia quedat atrapada entre dos barrots de ferro. Per tal d’alliberar-la, els Bombers de la Generalitat van tallar i separar els barrots. Així doncs, la nena va poder sortir. Us oferim més informació d’aquest succés clicant en aquest enllaç.

Comparteix

Icona de pantalla completa