Enxampat l’autor dels cartells de compra de vehicles que havien inundat la ciutat. Aquesta setmana, la Policia Municipal de Terrassa ha dut a terme un operatiu per tal de capturar el responsable d’embrutar mobiliari urbà, façanes i via pública amb papers que anunciaven l’adquisició de turismes. L’origen d’aquesta intervenció va ser arran de diverses queixes de veïns que havien vist com les places, carrers i fanals havien quedat plens amb aquest anunci.
Segons fonts oficials apunten a MónTerrassa, el dispositiu va tenir lloc cap a les onze del matí d’aquest dijous dia 5 de setembre. El lloc escollit va ser l’avinguda del Tèxtil. Havien ideat un parany per atrapar-lo. I va funcionar. Un dels agents es va fer passar per un possible venedor i va concertar una cita amb el sospitós. Un cop allà, l’home es va trobar la sorpresa.
Després de parlar amb ell, l’home va reconèixer que era l’autor dels cartells, i que es dedicava a la compra-venda de cotxes. Tanmateix, va indicar que no tenia llicència ni tampoc disposava de cap mena d’autorització per poder dur a terme aquesta activitat econòmica. D’aquesta manera, els agents van obrir acte de denúncia per les diverses infraccions comeses. A més, se li van intervenir més de 100 cartells que portava a sobre per continuar enganxant-los per la ciutat.
Un individu amb ordre de crida i cerca
D’altra banda, la Policia Municipal de Terrassa va detenir aquest dimecres una persona que tenia una ordre de crida i cerca. Va ser fruit de la casualitat. Una patrulla va observar un conductor que circulava sense portar cordat el cinturó de seguretat. La dotació va demanar-li que s’aturés. En comprovar la seva documentació, va saltar l’alarma del sistema. Tenia un requeriment judicial obert. Els agents van procedir a la detenció. Podeu llegir-ne la notícia clicant aquí.