La recerca de l’home desaparegut a Terrassa, David Chaves, s’ha desactivat. Així ho ha anunciat la plataforma SOS Desaparecidos a les xarxes socials. El veí de Terrassa havia desaparegut la tarda del dilluns, dia 15 de gener, i no s’havia tornat a saber res més d’ell. La Policia Municipal de Terrassa va publicar una imatge de l’home demanant a la població que, en casa de localitzar-lo, truqués al 112.
En la recerca hi han participat els Bombers de la Generalitat de Catalunya, que segons van explicar a Món Terrassa, van rebre l’avís el dilluns prop de les quatre de la tarda des del barri de Ca n’Anglada, alertant que la persona havia sortit de casa i no havia tornat.
🔕 DESACTIVADA #desaparecido #sosdesaparecidos #Missing #España #Terrassa #Barcelona
— ALERTA DESAPARECIDOS (@sosdesaparecido) January 17, 2024
Fuente: sosdesaparecidos
Síguenos @sosdesaparecido pic.twitter.com/Uyoe6BRtgT
‼️Atenció, persona desapareguda des d’ahir a les 16:15h
— Policia Terrassa (@PoliciaTrs) January 16, 2024
Es recerca per l’Anella Verda de Terrassa i podria anar amb un vehicle Toyota Auris color blau, matrícula 1422 JRZ
📲En cas de localitzar-lo, truqueu al 112@ajterrassa @trsemergencies #personadesapareguda #desaparegut pic.twitter.com/2U7w1tg6xm
Recerca per la zona de l’Anella Verda de Terrassa
Els Bombers de la Generalitat de Catalunya es van activar amb set donacions que van estar fent recerca intensiva durant tota la tarda per boscos, carreteres i pàrquings, però sense èxit. Prop de les onze de la nit es va aturar la recerca. Ahir dimarts, el cos policial municipal va informar que la recerca se centrava per la zona de l’Anella Verda i que l’home podria anar amb un vehicle Toyota Auris de color blau amb matrícula 1422 JRZ.

