MónTerrassa
Arrestat un traficant que venia drogues a la terrassa d’un bar
  • CA

La Policia Municipal de Terrassa ha detingut aquest cap de setmana dues persones per un presumpte delicte contra la salut pública.

La primera detenció es va produir aquest divendres a la tarda, i va ser fruit de l’escorcoll d’una persona que fugia en veure la presència policial. Els fets van tenir lloc les 16.25 h, quan un home que caminava pel passatge de la Constància, en veure una patrulla de la Policia Municipal, va sortir corrents. La patrulla el va aturar i escorcollar, i els agents li van trobar a sobre 190 euros en bitllets fraccionats i diverses peces de haixix, amb un pes total de 50,1 g, per la qual cosa es va procedir a la seva detenció. El detingut, a petició seva, va ser traslladat a Mútua de Terrassa i després de ser assistit els agents el van traslladar a les dependències de Policia Municipal per realitzar diligències per un presumpte delicte contra la salut pública. A més, van lliurar al detingut diferents requeriments que tenia pendents.

Dissabte a les 21.38 h un ciutadà va trucar la Policia Municipal, comunicant que a la terrassa interior d’un bar ubicat al carrer de Miquel Vives hi havia un home que portava tota la tarda venent substàncies estupefaents. Dues patrulles es van desplaçar al lloc indicat i van identificar l’home gràcies a la descripció facilitada per la persona que va trucar. Els agents van escorcollar aquesta persona, trobant diverses bossetes amb presumptes substàncies estupefaents, i diners fraccionat. Els agents van detenir-lo i traslladar-lo a les dependències policials per a dur a terme les corresponents diligències.

Comparteix

Icona de pantalla completa