Els Bombers de la Generalitat de Catalunya es van activar ahir a la nit per l’alerta d’una fuita de productes químics en un dels establiments situats al centre comercial de Terrassa Plaça. Els Bombers s’hi van desplaçar amb quatre dotacions i també s’hi van presenciar diverses dotacions del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM).
Els fets van tenir lloc ahir, dimarts dia 10 de juny, cap a dos quarts de nou de la nit (20:31 hores). Un treballador d’una empresa situada al complex de Terrassa Plaça va alertar als serveis d’emergència sobre la presència d’un bidó que fumejava per la reacció d’uns productes químics.
En arribar al lloc dels fets, els Bombers van realitzar una comprovació de tota la zona per determinar les dimensions de la incidència. Segons expliquen a MónTerrassa, amb l’ajuda del personal van poder identificar els productes que havien reaccionat i van procedir a la seva neutralització amb l’abocament d’aigua al bidó afectat. Els serveis d’emergència asseguren que cap persona ha resultat afectada per la fuita.
Actuació dels Bombers a Terrassa per un incendi al Parc de Vallparadís
Els Bombers de la Generalitat de Catalunya es van activar dissabte passat a la tarda a Terrassa per l’avís d’un incendi. Els fets van tenir lloc el dia 7 de juny cap a dos quarts de cinc de la tarda (16:21 hores), quan els serveis d’emergència van ser alertats d’un foc al Parc de Vallparadís. Una sola dotació dels Bombers es va desplaçar a la zona.
Segons expliquen a MónTerrassa, es tractaven d’uns matolls que havien començat a cremar al parc. Els Bombers asseguren que es tractava d’un incendi de baixa intensitat, que hauria afectat una zona de 500 metres quadrats. El fum que van generar el foc es va poder veure des de diverses zones de la ciutat.