Els Bombers de la Generalitat de Catalunya s’han activitat aquesta matinada a la ciutat de Terrassa per l’avís d’una canonada trencada al barri de Poble Nou. Concretament, la trucada s’ha realitzat cap a dos quarts de vuit de la matinada (7:24 hores) on un veí informava que hi havia una fuita d’aigua al carrer de Churruca.
Segons han explicat els Bombers a Món Terrassa, al lloc dels fets s’hi ha desplaçat una dotació. En arribar, els serveis de seguretat s’han trobat que la vorera estava malmesa i hi havia una canonada rebentada. Això estava provocant que sortís una gran quantitat d’aigua d’un dels forats que estava deixant tota la carretera molla.
Els Bombers han procedit a tancar les claus de l’aigua, per tal d’evitar que continues la fuita, i han procedit a avisar a la companyia de l’aigua per tal que realitzessin les reparacions necessàries.
Més successos
Els Bombers de la Generalitat també van actuar ahir, dilluns 25 de març, a la nit per un petit incendi en un terreny urbà agrícola. Els serveis de seguretat van rebre un avís cap a un quart de dotze de la nit (23:19 hores) per la crema d’uns mobles en un terreny a la carretera Rellinars de Terrassa. En arribar l’única dotació activada pels bombers, es van trobar un parell de cadires velles que s’estaven cremant. Segons expliquen els Bombers, el foc era molt poca cosa i el van poder extingir a l’instant.
Per altra banda, els serveis de seguretat també van haver d’actuar ahir per un foc en un vehicle a la carretera C-58. Els fets van tenir lloc prop de les set de la tarda al punt quilomètric 14 de la carretera que uneix Barcelona amb Sabadell i Terrassa. En arribar, van comprovar que el foc era positiu, però no hi havia gent a l’interior, i van dur a terme les tasques per extingir les flames.