Una de les víctimes mortals de l’accident a Sabadell era de Terrassa. Aquesta ha estat la darrera informació que s’ha sabut aquest dissabte a la nit a través d’una piulada de l’alcalde Jordi Ballart, el qual lamentava l’incident i traslladava el seu condol a la família. La piulada diu així: “Lamento profundament les dues morts en l’accident de circulació d’ahir vespre a la carretera BV-1414 a Sabadell. El nostre més sentit condol a les famílies i amics de les víctimes, una de les quals era veïna de Terrassa. Descansin en pau”.
En la topada entre una furgoneta i un turisme, al costat de l’aeroport de Sabadell s’hi van produir dues víctimes mortals. Segons fonts policials recollides per l’Agència Catalana de Notícies, una, era el conductor del turisme, que tenia 37 anys i que va morir en el mateix lloc dels fets. La segona, va ser una menor de 13 anys d’edat, que va morir a l’Hospital Parc Taulí, en una situació crítica i que va traspassar poques hores després. L’altre ocupant de la furgoneta, un home de 42 anys i el pare de la menor, també va ser traslladat en estat molt greu al mateix centre hospitalari.
Per ara, no ha transcendit quina de les dues víctimes, si el conductor o la menor era la de Terrassa.
Primeres dues víctimes mortals a la comarca
L’accident va tenir lloc divendres dia 13 al vespre, a la carretera de Bellaterra, a l’entrada de la cocapital vallesana i va ser molt violent. Els serveis d’emergències van acudir ràpidament al lloc amb un gran desplegament. Sis dotacions de Bombers de la Generalitat i sis ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), a més de dotacions dels Mossos d’Esquadra. Justament, el cos de seguretat de la policia catalana és l’encarregada d’investigar les causes dels fets. Una investigació que encara resta oberta.
Aquestes son les dues primers víctimes mortals d’accident de trànsit que es produeixen a la comarca del Vallès Occidental aquest 2023. L’any passat, la comarca va tancar amb 9 persones que van perdre la vida en les carreteres interurbanes.