M’agradaria actualitzar informació els últims esdeveniments relacionats amb la benzinera que volen construir a pocs metres d’un bloc d’habitatges de Sant Llorenç. Tot i que inicialment s’havia acordat una reunió a tres bandes entre l’Ajuntament, l’associació de veïns i l’empresa promotora, aquesta s’ha convocat unilateralment per part del Consistori, sense que els veïns hagin tingut l’oportunitat de revisar la documentació facilitada fa pocs dies. Aquesta informació no ha pogut ser estudiada encara per l’associació de veïns ni pels seus assessors legals, fet que deixa els afectats en una situació d’inferioritat per poder defensar els seus interessos amb arguments sòlids.
A més, avui mateix, alguns veïns han informat que s’ha vist activitat a la zona on es pretén construir la benzinera, incloent-hi el tall d’un arbre, tot i que en teoria les obres haurien d’estar aturades fins que s’arribi a un consens.
Creiem que aquests fets vulneren els acords inicials i incrementen encara més la desconfiança dels veïns cap al procés. Si tens interès a conèixer més detalls o si vols seguir d’a prop com evoluciona la situació, estaré encantat d’actualitzar-te quan sigui necessari.