
!--akiadsense-->
Des de fa unes setmanes, els veïns de la zona Centre de Terrassa disposen d’un grup privat per conversar entre ells. Es tracta d’una iniciativa de la María, Sonia i Marisa que van decidir crear el fòrum Centre – Catedral utilitzant la xarxa social ¿Tienes sal? per connectar amb els seus veïns. Així, l’objectiu és que gràcies aquest grup els residents puguin intercanviar fàcilment idees, plans o serveis, com també regalar o vendre coses i organitzar activitats.
Les tres veïnes han donat a conèixer la iniciativa amb una gran enbustiada pels domicilis de la zona cèntrica i, actualment, a l’aplicació ja hi ha inscrites prop d’un centenar de persones. “Busques companyia per sortir a córrer? Necessites una escala? No tens amb qui deixar el gat?”, aquestes són algunes de les preguntes amb què la María, Sonia i Marisa interpel·len els seus veïns per animar-los a formar part d’aquesta comunitat. Per accedir-hi però cal tenir la clau de pas, la qual es troba en els papers que han repartit, d’aquesta manera es vol assegurar que no s’infiltren persones no residents.
No és l’únic barri de Terrassa que utilitza aquesta xarxa social, ¿Tienes sal?. Així, es pot veure que els més actius són el barri de Cementiri Vell- Escoles, amb 140 interlocutors. També hi ha grup a Ca n’Aurell (Nord i Sud), Centre – Passeig de les Lletres, Vallparadís – Antic Poble de Sant Pere i Can Palet – Xúquer.