El passat divendres 17 de maig ens vam trobar una seixantena d’exalumnes de l’Escola Pia per celebrar els 65 anys de l’inici del batxillerat. Som les promocions dels cursos 1958/59 i 1959/60.
El programa va començar a les 11 del matí amb una rebuda a l’entrada de l’escola per part de Fanny Montserrat, responsable de pastoral. Abans de la missa la Fanny ens va dirigir unes paraules de benvinguda fent història de l’Escola i Pia i del seu fundador, Sant Josep de Calassanç.
Seguidament va tenir lloc una missa oficiada pel company sacerdot mossèn Xavier Aróztegui, qui va tenir un record molt especial pels catorze companys difunts en els últims cinc anys. Al final de la missa vàrem tenir la salutació i una paraules d’agraïment per part del l’actual director d’Escola Pia, Marc Zanón.
Acte seguit ha tingut lloc la històrica foto del grup a les escales de l’entrada principal de l’escola.
Després ens vàrem desplaçat pel dinar de germanor al restaurant de l’ATHC a Can Salas. A l’inici Enric Ballbé, en representació de la comissió organitzadora de la trobada, ens va dirigir unes paraules.
Al final del dinar vam tenir una sobretaula emotiva i plena de nostàlgia en el record d’uns anys de formació ja molt llunyans però amb una amistat que encara perdura.
