Un treball de recerca analitza les xarxes socials dels polítics de Terrassa a les eleccions
Daniel Astorga, Mohamed El Mesaoudi i Yeray León han realitat un treball sobre política i xarxes socials
Daniel Astorga, Mohamed El Mesaoudi i Yeray León han realitzat un treball sobre política i xarxes socials | Cedida

!--akiadsense-->

Daniel Astorga, Mohamed El Mesaoudi i Yeray León són un grup d’estudiants de quart d’ESO de l’INS Can Roca de Terrassa que han realitat un treball de recerca sobre la presència dels partits polítics a les xarxes socials i les campanyes publicitàries. Els estudiants, es van plantejar la hipòtesi sobre si “té prioritat la qualitat per sobre de la quantitat a l’hora de captar votants en les campanyes polítiques fetes a les xarxes socials?” i si realment les campanyes i la presència a xarxes influeix en el vot de la gent en uns comicis electorals.

Els tres joves han analitzat el Twitter i l’Instagram dels partits polítics amb els millors resultats en les anteriors eleccions a Terrassa, a més a més de realitzar un qüestionari a un determinat nombre de persones com a mostra. Segons expliquen a Món Terrassa, l’objectiu clar a realitzar del projecte d’investigació era “definir la importància de les xarxes socials dels polítics a Terrassa”.

Gràcies al treball realitzat, afirmen que han arribat a la conclusió que “la millor manera de fer publicitat electoral és utilitzant fotografies on surt el candidat o, si no n’hi ha, dels diputats del seu partit”. D’altra banda, també especifiquen que “la millor manera és fer vídeo on es vegi gent, amb música i lletres de subtítol, com un espot publicitari”.

Pots consultar el treball clicant aquí

Nou comentari