MónTerrassa
Torna l’Egara Juga, la fira de jocs de taula, rol i miniatures a Terrassa
  • CA

Els dies 29 i 30 de novembre, Terrassa acollirà la segona edició de l’Egara Juga, una gran fira dedicada als jocs de taula, de rol i de miniatures organitzada per La Marca d’Egara i l’Associació Darkstone Catalunya. Durant tot el cap de setmana, el Recinte Firal de Terrassa s’omplirà d’activitats, tornejos i espais de joc oberts a tots els públics.

Així doncs, els visitants i amants dels jocs de taula podran gaudir dels clàssics més coneguts -com Catan o Carcassonne-, però també altres propostes menys conegudes; com Knarr o The White Castle. A més, la fira també acollirà nombrosos tornejos i campionats de jocs, com Castells de Borgonya, Risk Cat, Splendor Duel i Unmatched.

Entre els esdeveniments més destacats d’enguany, hi destaquen el 1r Gran Torneig de Catalunya d’Age of Sigmar, organitzat per la botiga Troll Cave, i el 4t Gran Torneig de Catalunya de Warhammer 40.000, que ja ha esgotat totes les places disponibles. A més, també s’hi celebrarà un concurs de relats fantàstics i un concurs de pintura ràpida de miniatures en 25 minuts, el qual serà obert i sense inscripció prèvia.

Un nou espai infantil, més taules de rol i exhibicions de jocs de taula

La segona edició de l’Egara Juga arriba, a més, amb algunes novetats destacables. Per exemple, enguany s’incorporarà un espai de jocs infantils i també es podrà gaudir d’un episodi en directe del podcast ‘Cunyadisme Lúdic’, un torneig de Kill Team, una presentació en exclusiva de Covenant de Devir i una exhibició del joc KURSK.

Com l’any passat, Egara Juga comptarà amb un espai dedicat a les botigues especialitzades locals i a editorials emergents, que presentaran nous jocs i prototips d’autors novells. A més, l’organització també ha anunciat que la fira ampliarà la seva oferta amb quatre taules de rol, organitzades amb la col·laboració de NoSoloRol i La Frikassa, que oferiran una aventura especial creada per a aquesta edició. També s’organitzaran 13 partides de Blood on the Clocktower, una d’elles ambientada en el conflicte històric entre Terrassa i Sabadell.

L’entrada al recinte és gratuïta i, per facilitar una estada més llarga, hi haurà també un espai gastronòmic amb una oferta variada de menjar i begudes a preus assequibles. En aquest sentit, els organitzadors destaquen que l’esdeveniment “es consolida com una cita imprescindible per als amants dels jocs i de l’oci alternatiu terrassenc”.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa