Maria Costa, Jordi Ballart i Montserrat Favà, en l’acte de presentació del Denim Street Life | Lluïsa Tarrida

!--akiadsense-->

L’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart; acompanyat de la presidenta Sènior de Comerç Terrassa Centre, Maria Costa; i de Montserrat Favà, cap del Departament Tèxtil de l’Institut Terrassa han presentat aquest divendres la 3a edició del Denim Street Life. La fira del texà, organitzada per Comerç Terrassa Centre, torna a la nostra ciutat del 30 de setembre al 2 d’octubre, i ho fa amb l’orgull de saber i voler mostrar que Terrassa “té el textil gravat en el seu ADN”, com ha manifestat Ballart.

Enguany, la fira presenta diverses novetats tot i que manté el mateix esperit: “sortir a passejar i gaudir d’una ciutat diferent plena de comerç i gastronomia”. En definitiva, com resa el nou nom: Fer vida al carrer. L’espai central serà un cop més la Rambla d’Egara, des del Portal de Sant Roc fins al mNACTEC. Serà doncs un escenari a l’aire lliure on la moda i el texà tindran un paper principal però també el menjar, amb la incorporació d’una desena de food truks més les paradetes al soterrani del Mercat de la Independència.

Una altra de les novetats és el canvi dels espais d’activitats dedicades al públic familiar. Enguany, l’organització ha optat per eliminar “per motius de seguretat” la pista d’skate i com a contrapartida oferirà concerts dels joves de l’Escola Municipal de Música, l’Aula de Música i el CEM. Igualment, però, es manté l’Espai Jove amb música més alternativa i el mur de graffiters. També hi haurà per als més petits diversos tallers.

Costa, Ballart, Favà i Aguado, amb el cartell del Denim Shop Art | Lluïsa Tarrida

!--akiadsense-->

La col·laboració amb l’IES Terrassa i amb l’IES Salesians es manté. Mentre aquests darrers, a través dels alumnes del mòdul de comerç, s’encarregaran de fer les enquestes de satisfacció i l’acollida als visitants; els alumnes de tèxtil i perruqueria de l’Institut de Terrassa oferiran diverses activitats. Han preparat quatre tallers vinculats entre ells: un, de personalització de roba Denim (on el participant portarà una roba de casa i rebrà l’assessorament dels estudiants per personalitzar-la al seu gust); un segon de decoració (no només de roba sinó també de necessers, estoigs…) amb l’ajuda de diverses tècniques com l’estampació o el destenyit; un tercer de complements (fer arracades, braçalets, anells, diademes o clips pels cabells); i el darrer, de perruqueria, que jugarà a partir dels ocmplements que s’hagin fet prèviament.

Organitzadors i Ajuntament esperen que el Denim Street Life torni a ser un èxit. L’any passat prop de 200.000 mil persones van passejar-se per la Rambla per mirar i comprar alguns dels complements del texà.

Comparteix