MónTerrassa
El projecte “.mútuament” rep un guardó de plata als Premis AEBRAND

La iniciativa “.mútuament” de l’Hospital Universitari MútuaTerrassa, juntament amb Grup ESSA, ha estat reconeguda per l’Associació Espanyola de Branding (AEBRAND) amb un guardó de plata als Premis AEBRAND. L’entitat sociosanitària ha rebut la distinció en la categoria de marca interna en el marc de la II edició dels premis que es van celebrar ahir dijous a la nit a Madrid. Natàlia Albà, directora corporativa de Comunicació, el va recollir juntament amb Àlex Escolar, CEO de Grup ESSA.

El projecte “.mútuament” està “concebut amb el propòsit de posar en valor la reciprocitat i el treball conjunt que diàriament es desenvolupa a l’entitat, enfortir l’esperit de pertinença i transmetre la manera de ser i de fer dels professionals”, apunta l’entitat en un comunicat. “Sota els pilars de ‘conèixer’, ‘compartir’ i ‘créixer’, es tracta d’una expressió que descriu molt encertadament el concepte amb el qual ens identifiquem i que defineix qui som, com som i què fem”.

“.mútuament” de MútuaTerrassa, guardonada entre 27 projectes finalistes

La transformació va ser el fil conductor de la gala, la qual va estar conduïda pel periodista Sergio Martín. Cristina Viciedo i Marc Morillas, en representació de la Junta d’AEBRAND, van ser els encarregats de dirigir-la i d’entregar els guardons.

El jurat va entregar 8 distincions corresponents a les 8 categories de participació: creació de nova marca, reposicionament de marca, impacte social, experiència de marca, marca a Iberoamèrica, disseny de producte i packaging, internacionalització de la marca i marca interna, prèviament esmentada.

De les 114 candidatures rebudes, els membres del jurat van seleccionar un total de 27 projectes finalistes, entre els quals hi havia la iniciativa “.mútuament”, mereixedora del guardó de plata.

Comparteix

Icona de pantalla completa