Aquesta setmana, el Consorci Sanitari de Terrassa ha publicat un anunci en què obre convocatòria per al procés de selecció del futur director/a del CAP Terrassa Nord. L’entitat informa que necessita cobrir aquest lloc de treball que quedarà d’aquí poc vacant, a causa de la pròxima jubilació de qui fins ara havia ocupat el càrrec.

Actualment, el Centre d’Atenció Primària atén més de 27.300 habitants i disposa d’una cartera de serveis pròpia. De fet, és el CAP de referència d’urgències del Consorci en cap de setmana i festius. Està ubicat a l’avinguda del Vallès, 451, al barri d’Ègara, i se sap que Salut projecta construir un nou CAP en uns terrenys facilitats per l’Ajuntament de Terrassa. Tanmateix, per ara, no hi ha dates concretes.

El termini de presentació de candidatures romandrà obert fins al 30 de setembre de 2023.

Requisits i presentació de candidatures

Requisits:
– Disposar de titulació universitària de Grau en l’àmbit de les Ciències de Salut i d’especialitats pròpies de l’Atenció Primària i Comunitària.
– Haver prestat serveis en l’àmbit de l’atenció primària de salut durant un període mínim acreditat superior a 5 anys.
– Les persones candidates que hagin obtingut el seu títol d’especialista fora de l’Estat Espanyol hauran d’acreditar disposar de la corresponent homologació a través del certificat oficial que els habiliti per a l’exercici a l’Estat Espanyol.
– La persona seleccionada haurà de donar compliment al que s’estableix legalment en matèria d’incompatibilitats en el cas que presti serveis en un altre lloc de treball públic o privat (Llei 21/1987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats de Catalunya).
– És imprescindible que la persona seleccionada estigui inscrita al Col·legi Professional de Barcelona corresponent a la seva titulació en el moment de la seva incorporació.

Candidatures:

Les persones interessades hauran de fer arribar a la Secretaria de la Direcció de Recursos Humans i Gestió de Persones del CST per mitjà de correu electrònic tramès a l’adreça seleccio@cst.cat, el seu currículum vitae actualitzat, en el qual hi figuri per separat la informació relativa als següents apartats:
a) Dades personals (que incloguin adreça de correu electrònic i telèfon de contacte).
b) Mèrits acadèmics (separant formació reglada i formació complementària).
c) Mèrits professionals (activitat assistencial realitzada).
d) Mèrits científics i d’investigació (publicacions, comunicacions, treball de recerca, etc.).

Així mateix, hauran de lliurar un projecte d’organització dels serveis del Centre d’Atenció Primària Terrassa Nord en format de presentació.

Procés de selecció

D’altra banda, en la convocatòria d’oferta de treball, el Consorci Sanitari de Terrassa també exposa com es durà el procés de selecció. Recorden que poden presentar-se a aquesta convocatòria totes les persones internes i/o externes que acreditin les condicions establertes a l’apartat requisits d’aquesta convocatòria.

S’establirà un termini de 6 mesos com a període de prova, transcorreguts els quals si la persona seleccionada és interna del CST serà confirmada en aquesta funció o, en cas contrari, retornarà a la seva plaça d’origen en les condicions anteriors. Altrament, si la persona seleccionada és externa al CST i no supera el període de prova se li assignarà una plaça base de la seva categoria professional en l’àmbit de l’atenció primària de caràcter interí mentre no s’hagi acreditat a la plaça seguint els protocols de selecció interns i el sistema de convocatòries públiques.

Una comissió de selecció integrada per responsables de les Direccions Assistencial, d’Atenció Primària i de Recursos Humans i Gestió de Persones, prèvia valoració dels mèrits dels candidats, podrà convocar els aspirants a una entrevista personal per completar la valoració de la seva idoneïtat per a la realització de la funció objecte d’aquesta convocatòria.

Amb caràcter previ la persona candidata haurà d’exposar mitjançant una presentació el seu projecte personal d’organització dels serveis del CAP Terrassa Nord. Posteriorment la comissió de selecció podrà formular-li les preguntes que consideri oportunes en relació al seu currículum i al projecte presentat.

El sistema de selecció serà de lliure designació un cop valorats els currículums i realitzada, si escau, l’entrevista complementària. Si la persona candidata externa resulta escollida per al lloc de treball de Director/a de CAP d’aquesta convocatòria, se li assignarà plaça assistencial de la seva titulació, que serà convocada en oferta pública d’ocupació en un termini no superior a dos anys per a la seva cobertura definitiva.

El nomenament de Director/a de CAP associat a aquesta convocatòria tindrà una durada de quatre anys, sense perjudici de la seva renovació per igual període de temps, prèvia avaluació dels resultats obtinguts durant el quadrienni en què s’ha exercit.


Comparteix

Icona de pantalla completa