Des de l’Associació de Veïns Grups Gibraltar – Lluís Companys tornem a assabentar-nos, un altra vegada per la premsa, que l’Ajuntament de Terrassa ha pres la decisió definitiva de la instal·lació de la pista de gel sintètic per Nadal, a la plaça Agustí Bartra.
En l’anterior nota de premsa per part de la nostra entitat, del 21 d’octubre, vàrem manifestar que la instal·lació de la pista, generarà problemes en l’aparcament del barri, ja de per si molt deficitari. A més inutilitzarà la plaça per als infants i la gent jove, que la utilitzen de per jugar a bàsquet.
Vam lamentar-nos que la decisió s’hagués pres sense parlar amb l’Associació i, per tant, menystenint al teixit associatiu que representa al barri.
Pensàvem que l’Ajuntament de Terrassa, faria l’intent de parlar amb nosaltres i donar-nos explicacions i de poder obrir-se a un canvi d’ubicació. No ha estat així.
Ara argumenten, que la ubicació a la placa Agustí Bartra, facilitarà un trànsit a l’eix comercial, com si a la Plaça Lluís Companys no es generés. Aquesta obcecació en la instal·lació en aquesta plaça sembla un compromís i no representa a la majoria de comerços del barri.
Aquesta forma d’actuar, demostra que l’alcalde de Terrassa i el seu equip de govern, no dialoga i imposa les seves decisions sense respectar la feina ni l’opinió del teixit associatiu.
Demanem una rectificació en la decisió perquè encara som a temps.