Amb l’arribada del mes d’agost, els serveis públics i equipaments municipals de la nostra ciutat canvien d’horaris i es reajusten a la demanda. També ho fa el transport públic, tant FGC com Renfe, també TGO i TMESA amb el servei de transport d’autobusos urbà i interurbà. Des de l’empresa d’autobusos de Terrassa s’ha informat que les línies L1, L2 i L3 tindran un reforç especial dels dies 1 al 7 d’agost i del 26 al 31 d’agost. Així mateix, les línies L8 i L9 aplicaran l’horari d’estiu només del 12 al 23 d’agost.

Un dels barris més afectats i que s’ha mostrat més contrari als nous horaris és el de Can Palet de Vista Alegre. El sot-president de l’Associació de Veïns, Daniel Utgés, ha manifestat a Món Terrassa la “indignació” per part dels veïns en veure que “només ens hem quedat amb quatre expedicions al dia, i totes al matí, ens sembla un greuge comparat amb la resta d’egarencs”.

Des de Can Palet de Vista Alegre estan treballant amb l’Ajuntament per millorar la línia L12 ja que durant l’any compta només amb un servei de 10 expedicions diàries (amb una pausa sense servei al migdia) i sense opcions al cap de setmana. “Ja tenim un servei escuet durant tot l’any com perquè encara ens el deixin més reduït durant l’estiu. És un barri on la gent hi viu tot l’any, on necessita anar al metge i baixar a comprar”, reclama Utgés.

Tanmateix, els nous horaris tampoc han agradat massa a d’altres veïns de diferents barris de la ciytat, que han fet servir les xarxes socials per mostrar el seu descontentament, no només per la baixada de freqüència sinó també pel retard en alguns casos.

Nou comentari