MónTerrassa
Prodis engega la seva segona campanya “La 6tella”
  • CA

“La 6tella” és una campanya de micromecenatge que ha ajudat a la Fundació Terrassenca Prodis a adquirir material necessari per millorar la qualitat de vida dels usuaris, gràcies a petites col·laboracions econòmiques de la ciutadania. Aquest divendres, l’entitat engega la segona edició d’aquesta campanya a través de les xarxes socials.

Prodis treballa per la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, però moltes vegades les idees i projectes es queden a l’espera per temes de pressupost. Per això l’any passat van decidir començar una campanya que animés a la ciutadania a col·laborar amb petites aportacions (com un micromecenatge) per tal de realitzar aquelles idees i millores que, fins aleshores, no s’havien tirat endavant per motius econòmics.

El funcionament d’aquesta iniciativa és molt simple: a la pàgina web de la fundació es col·loquen 6 productes necessaris per la millora de la qualitat de vida dels usuaris que viuen o treballen a Prodis i durant 6 mesos, la gent pot fer petites donacions perquè, quan aquest període de temps hagi passat, Prodis pugui comprar-los. Aquesta segona edició de la 6tella demana: 10 estics de hoquei per l’equip de Prodis; una càmera rèflex pel taller de fotografia del Servei de Teràpia Ocupacional; un equip de música pel taller de manufactures del Centre Especial de Treball; nous estris pel taller de massatges del Servei de Teràpia Ocupacional; el MOWoOT, que és un dispositiu que ajudaria a solucionar la problemàtica del restrenyiment crònic al Centre de Paràlisis Cerebral de manera no invasiva; i per acabar, un llit elàstic pel Servei de Teràpia Ocupacional que ajudaria a treballar l’estimulació multi sensorial.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa