MónTerrassa
Pedalada Solidària Les Fonts 2018 amb la Marató de TV3
  • CA

El passat diumenge 16 de desembre es va celebrar la 1a Pedalada Solidària Les Fonts 2018 on es va reunir fins a 89 persones i on es va recaptar 275,50 € per la Marató de TV3, que aquest any estaba dedicada a la investigación del càncer.

La marxa ciclista es va desenvolupar sense cap incidència per Les Fonts, dins dels termes de Terrassa i Sant Quirze Vallès, on finalment va comptar amb un recorregut de 5 km. La pedalada va finalitzar al Parc de La Depuradora, on els més petits van poder gaudir d’una gimcana realitzada per l’Escola de Ciclisme Vallès i de les noves atraccions de joc infantils amb les que compte el parc.

L’organització; Ajuntament de Sant Quirze de Vallès, Club Ciclista BTT Les Fonts i l’Escola de Ciclisme Vallès va acabar la jornada amb una sensació molt positiva ( malgrat el temps ) i avançant que, veient la demanada ciclista, intentaran organitzar més marxes populars i familiars pel barri de Les Fonts i repetir de nou aquesta pedalada soldària de cara a l’any vinent

Comparteix

Icona de pantalla completa