MónTerrassa
Paula Terra guanya el Concurs Jordi Amat amb un moble inspirat en el seu gos
  • CA

Paula Terra ha estat la guanyadora del Concurs de Disseny en Fusta Jordi Amat, organitzat pel Gremi de la Fusta (Cecot) amb la col·laboració de l’Ajuntament de Terrassa. La dissenyadora de Manresa s’ha endut el guardó gràcies al seu projecte anomenat “Talb“. El concurs té per objectiu premiar i posar en valor el disseny industrial del mobiliari de la llar en fusta, participant professionals d’arquitectura i disseny de tot Catalunya, així com professionals de la fusta i estudiants de disseny.

L’acte de lliurament va tenir lloc divendres passat al Vapor de Prodis i va comptar amb la presència de la guanyadora, participants, membres del jurat i organitzadors. Terra s’ha mostrat molt satisfeta amb el premi, ja que això significarà “nou impuls en la meva trajectòria com a dissenyadora i emprenedora, i reafirma el meu compromís amb el disseny, la sostenibilitat i la innovació en el sector”, segons ha explicat a MónTerrassa.

No és pas la primera vegada que la manresana participa en aquest concurs, i sempre ho ha fet amb bona nota. De fet, l’any passat ja va aconseguir el primer premi amb “Flu“. És més, va fer doblet perquè també va recollir el 3r premi amb el projecte “Sky“. Mentre que l’any anterior, el 2023, va obtenir el primer i el segon premi amb “Flick” i “Pixel“.

Talb, és el projecte guanyador del Concurs de Disseny en Fusta Jordi Amat 2025 | Paula Terra

Disseny funcional i personalizat

Què ens presenta aquesta vegada Paula Terra? La bagenca ha apostat per crear un moble inspirat amb el seu gos, de nom Blat (i d’aquí el “Talb” del projecte), amb el qual ha buscat respondre a les necessitats de qui conviuen amb animals de companyia, “i que valoren tant l’estètica com la funcionalitat del seu espai”, detalla.

Es tracta d’un moble modular, dissenyat per “optimitzar l’organització dels accessoris dels animals de companyia i dels seus propietaris. Amb mòduls personalitzables i funcionals, permet emmagatzemar de manera eficient i ordenada corretges, collars, bosses, joguines i altres elements essencials, eliminant el desordre visual. Amb un disseny que combina elegància i practicitat, Talb crea un sistema pràctic i elegant, pensat per millorar la convivència i simplificar la rutina diària”. En aquest sentit, Terra assegura que està pensat per donar solucions pràctiques per reduir el soroll visual i que es combina espais destinats als gossos amb altres pensats per als humans.

Talb, és el projecte guanyador del Concurs de Disseny en Fusta Jordi Amat 2025 | Paula Terra

Comparteix

Icona de pantalla completa