MónTerrassa
Pancarta al pont del passeig: “Nosaltres som La Manada”
  • CA
La pancarta és ben visible per als conductors del passeig i de la Rambla | @JordiJorda

!--akiadsense-->

Aquest dimecres, el pont de les vies de Renfe del passeig 22 de juliol, a l’alçada de la Rambla d’Ègara ha aparegut una pancarta en què s’hi pot llegir: “Nosaltres som La Manada. Això és la guerra”. Els seus autors no se n’amaguen. Es tracta d’Arran Terrassa.

La pancarta (juntament amb cinc ninots penjats) és una mostra més -després de la concentració el mateix dia que es va donar a conèixer la sentència judicial- de rebuig als 9 anys de presó per “abús sexual continuat” i no per “violació en grup” als joves del grup conegut popularment com La Manada. Recordem que l’atac dels cinc homes acusats a una jove de 18 anys va tenir lloc durant la celebració dels Sanfermines de 2016.

La pancarta penjada al pont de les vies de Renfe | @JordiJorda

!--akiadsense-->

Cap a tres quarts de deu del matí, la brigada d’Eco-Equip de l’Ajuntament de Terrassa ha passat a retirar la pancarta i també els ninots que estaven penjats.

Els operaris retirant els ninots | @JordiJorda

!--akiadsense-->

La pancarta també ha estat retirada | @JordiJorda

!--akiadsense-->

Comparteix

Icona de pantalla completa