MónTerrassa
Neix una nova app per denunciar incidències a la via pública de Terrassa
  • CA
Aspecte de la App | Cuidem Terrassa

!--akiadsense-->

Aquest dilluns, l’Ajuntament de Terrassa ha anunciat la posada en marxa de “Cuidem Terrassa”, un sistema integral de gestió del manteniment de l’espai públic a la ciutat. Amb una inversió global de 120 mil euros, el GMAO pretén ajudar a “incrementar el contacte directe amb la població, simplificar els tràmits, millorar la gestió de l’inventari municipal i optimitzar els recursos”, ha manifestat el tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat, Marc Armengol, acompanyat per la regidora Gracia Garcia.

El projecte compta amb dues potes: la primera, el sistema informàtic per a ús de serveis municipals i empreses externes, amb el sistema de geolocalització, una web d’accés als proveïdors i una app per als treballadors públics; i la segona, una app i un canal web específic per a la ciutadania (www.terrassa.cat/cuidemterrassa) per facilitar la comunicació amb l’administració a l’hora de denunciar un desperfecte a la via pública.

Amb l’app, a més de comunicar les incidències (mobiliari i elements urbans, zones verdes, senyalització, arbrat i carrers), la ciutadania podrà fer un seguiment de la seva demanda i rebre la informació de quan s’ha resolt. Per ara, es troba disponible, de manera gratuïta, a Google Play per a Android; pròximament, també estarà a l’App Store per a iPhone. El seu funcionament és senzill:

1. Descarrega’t l’app clicant aquí

2. Tria l’element urbà que ha patit desperfectes (arbre, banc, contenidor, carrer, cartell, senyal…)

3. Tria el tipus d’incidència (trencat, males olors, embruta, insectes…)

4. Indica la seva ubicació al plànol (automàtica o manual)

5. Adjunta una fotografia per identificar correctament l’element

6. Afegeix observacions

7. Finalitza el tràmit d’avís i reps un número d’incidència

8. Consulta a “Històric” l’evolució de l’avís

Comparteix

Icona de pantalla completa