MónTerrassa
Talls de trànsit i afectacions amb motiu de la Cursa de RAC1 a Terrassa

Amb motiu de la celebració de la Cursa de RAC1, el pròxim diumenge dia 27 d’octubre, la rambla d’Ègara; el vial de circulació sentit est del passeig Vint-i-Dos de Juliol entre la rambla d’Ègara i el carrer Major de Sant Pere; els carrers Major de Sant Pere, Creu Gran, Passeig, Camí Fondo, Pare Llaurador, Comerç i Martí Díez, així com els entorns de les places Vella i Josep Freixa i Argemí, entre d’altres vials, restaran tallats al trànsit i/o amb restriccions de circulació, durant tot o en algun moment del matí, en funció de cada vial i el desenvolupament de la cursa.

Des de l’Ajuntament també avisen que, mentre es desenvolupi la cursa, la Policia Municipal també podrà restringir la circulació i tallar al trànsit a altres carrers.

Afectacions als autobusos de transport públic

Les línies d’autobusos urbans circularan per la carretera de Montcada i les avingudes d’Àngel Sallent, Josep Tarradellas i Abat Marcet, pel vial de circulació sentit est del passeig Vint-i-Dos de Juliol, entre la ronda de Ponent i la rambla d’Ègara, i els carrers de Ramón y Cajal i Topete. S’anul·laran totes les parades del centre i algunes del barri de Sant Pere. Es senyalitzarà una parada provisional a la carretera de Martorell, entre la plaça del Doré i el carrer d’Arquimedes. Es recomana fer ús d’aquesta i la parada de l’Estació d’Autobusos per accedir a la rambla d’Ègara i l’Estació de FGC. Podeu trobar més informació clicant en aquest enllaç.

Recomanacions de mobilitat

Es recomana accedir a la rambla d’Ègara i al centre de Terrassa en transport públic, i només utilitzar el vehicle privat si és considera imprescindible. En aquest cas, els aparcaments de rotació menys afectats per estacionar-hi són els de la plaça del Progrés, plaça Vella, i els del Vapor Gran, Topete, Passeig, Dr. Robert, St. Antoni i Estació de FGC de Vallparadís-Universitat. Pel que fa al servei de taxis, la parada del CAP de la Rambla restarà fora de servei.

Trobareu més informació i els plànols en alta resolució a: https://www.terrassa.cat/transit

Comparteix

Icona de pantalla completa