Des de l’1 d’agost i fins al 31 d’agost, els horaris de Transports Municipals d’Ègara (TMESA) es veuen alterats. A més, cal afegir que per culpa de les obres que es realitzen en diferents punts de la nostra ciutat, els horaris d’algunes línies han quedat afectades, per la qual cosa s’han suprimit parades o l’itinerari s’ha vist modificat. Aquests són els avisos que des de l’empresa municipal alerten a la ciutadania, i demanen als usuaris consultar l’aplicació per tenir informació en temps real dels horaris de pas.

“Més respecte als usuaris del transport públic”

Dit això, l’Olga B., és una usuària del servei de transport d’autobusos municipal de Terrassa que lamenta els retards habituals que pateixen les línies durant els mesos d’estiu. Aquesta és la carta íntegra que ha fet arribar a MónTerrassa:

“Bon dia, aprofito aquest espai que m’ha decidit MónTerrassa per fer una reclamació al senyor Jordi Ballart, alcalde de Terrassa. Sé que algunes empreses i comerços de la nostra ciutat, en aquesta època de l’any, estan tancats per vacances, i que com a conseqüència, els horaris dels autobusos durant el període estival redueixen la seva freqüència de pas. Això és totalment comprensible.

Però així i tot, l’economia de la ciutat continua endavant i hi ha moltes persones que encara treballen. I per això no s’entén que s’incompleixin de forma sistemàtica els horaris nous marcats per les diferents rutes dels autobusos. Per què no compleixen els seus horaris. Al perjudici que tenim menys flotes de vehicles per les vacances dels treballadors, hi hem d’afegir que ens podem trobar en retards de fins a 15 i 20 minuts. Fins i tot, m’he trobat en algun cas que l’autobús va amb tard de retard que ja no passa i se salta a l’hora següent indicada. Això em sembla una falta de respecte cap als usuaris del servei del transport públic de Terrassa i cap als ciutadans que necessitem aquest servei per anar a treballar”

Comparteix

Icona de pantalla completa