La B-40 entre Sabadell i Terrassa prem l’accelerador, o això sembla per les darreres notícies. La consellera de Territori, Sílvia Paneque, va anunciar fa un mes que el Consell de Ministres ja té sobre la taula la proposta de conveni de finançament del nou tram del Quart Cinturó, que ha d’unir les dues capitals, passant per Castellar del Vallès. Però l’oposició roman activa. Com ho demostra la idea de la Campanya Contra el Quart Cinturó, que inicia un projecte de micromecenatge per portar el perllongament fins als tribunals.
A través de la plataforma GOTEO es pretén aconseguir els recursos econòmics necessaris per fer front als costos legals i judicials per aturar el projecte del perllongament de la via de gran capacitat entre les dues capitals del Vallès Occidental, després de la posada en marxa entre el municipi egarenc i Abrera i Esparreguera. I quan s’ha conegut que arriben quatre milions d’euros per millorar el túnel a Can Trias. Transports licita l’actuació sobre la coberta de la infraestructura i del terreny adjacent.
El projecte de la la Campanya Contra el Quart Cinturó té com a objectiu aconseguir 17.000 euros en la primera fase abans d’acabar l’any.

Per mantenir un Vallès amb qualitat de vida la Campanya contra el Quart Cinturó busca la col·laboració econòmica per fer efectiva la resposta tècnica i legal davant l’anunci de tirar endavant el projecte.
La Campanya Contra el Quart Cinturó ha iniciat aquest dimecres 20 de novembre una campanya de micromecenatge a través de la plataforma GOTEO per aconseguir els recursos econòmics necessaris per fer front als costos legals i judicials per aturar el projecte del Quart Cinturó. El projecte té com a objectiu aconseguir 17.000€ en la primera fase abans d’acabar l’any.
“En un moment en que els governs de l’Estat i la Generalitat han signat el conveni per tirar endavant el Quart Cinturó i travessar tota la plana fins a La Roca del Vallès, cal que la Campanya estigui més forta que mai amb la màxima implicació de la ciutadania i les entitats. Les afectacions sobre la salut pública, sobre el medi natural i sobre la sobirania alimentària que comportaria el Quart Cinturó en un territori tan amenaçat com el Vallès fan necessari posar novament tots els esforços per aturar aquesta infraestructura.”