MónTerrassa
Actuacions de millora del paviment a nou punts de la ciutat

El pròxim dilluns, 20 d’octubre, l’Ajuntament de Terrassa iniciarà els treballs d’un nou paquet d’obres que inclouen actuacions a diferents punts de la ciutat. L’objectiu és reforçar el manteniment i la seguretat viària dels carrers. “Com ja hem dit en anteriors ocasions, la posada al dia dels carrers, les places i els parcs són una prioritat per al nostre Govern i també una de les principals demandes ciutadanes” ha explicat la regidora d’Obres Públiques, Montserrat Alba.

En total, són nou intervencions concretes en punts on el paviment asfàltic “presenta un major deteriorament”, i compten amb un pressupost total de prop de 298 mil euros. “Estem treballant per mantenir Terrassa en bones condicions, amb actuacions planificades, efectives i visibles arreu dels barris. El manteniment del dia a dia és important per garantir una ciutat més còmoda, segura i agradable per a tothom”, ha recalcat Alba, qui també ha afegit que “és una feina constant, que sovint no es veu en grans obres, però que millora el dia a dia de milers de persones”.

D’aquesta manera, la propera setmana es començaran els treballs de millora del paviment en els següents punts:

  • 20 d’octubre: camí del Molinot (entre els números 1 i 7). Tall total de trànsit.
  • 21 d’octubre: camí de Can Curet (a l’alçada del 92). Tall total de trànsit.
  • 22 d’octubre: camí de la Creu del Conill (tall total) i carrer Sant Muç (tall parcial).
  • 23 d’octubre: carrer Sant Cosme (pas elevat davant del 198) i cruïlla entre el carrer Marconi i Sant Marc. Tall total.
  • 24 d’octubre: passeig Vint-i-dos de Juliol (a l’alçada del 807). Reducció de carril.
  • Del 27 al 30 d’octubre: avinguda de les Glòries Catalanes (entre l’avinguda Sant Eulàlia el i carrer Guadalquivir). Afectacions de trànsit segons evolució de les obres.
  • 31 d’octubre: carrer Castellsapera (tall parcial) i carrer de la Mola (tall total).
  • 3 de novembre: carrer Fuencisla i pas elevat del carrer d’Amèrica (accés al C.D. Can Parellada). Talls totals.

Des de l’Ajuntament de Terrassa anuncien que totes les obres implicaran alguns talls i afectacions de trànsit, els quals seran senyalitzats i es comunicaran pels canals habituals.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa