MónTerrassa
Més visites de les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor

Aquest mes de setembre, les Unitats Mòbils d’Informació al Consumidor (UMIC) de la Diputació de Barcelona, que gestiona l’Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació de Barcelona, visitaran 80 poblacions de la demarcació que no compten amb un servei municipal en aquesta matèria. Els municipis pertanyen a 12 comarques: l’Alt Penedès, Anoia, Baix Llobregat, Bages, Berguedà, Garraf, Lluçanès, Maresme, Moianès, Osona, Vallès Occidental i Vallès Oriental.

L’objectiu d’aquest servei, completament gratuït, és garantir els dret de les persones a rebre atenció en matèria de consum, des de la proximitat i sense haver de desplaçar-se. L’equip tècnic de les UMIC atén, de forma presencial i gratuïta, les reclamacions i els dubtes del veïnat, però també resol de forma immediata les consultes que es trameten telemàticament, mitjançant la Bústia del Consumidor, situada a cadascun dels més de 200 ajuntaments adherits.

Els vehicles compten també amb material informatiu i consells sobre consum. Entre els temes més consultats hi ha aquells relacionats amb l’estalvi a les factures d’aigua, gas i electricitat, així com les clàusules en contractes hipotecaris, telecomunicacions i empreses de telefonia mòbil. El servei forma part del programa de l’Oficina Provincial d’Informació al Consumidor (OPIC) del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació de Barcelona.

Calendari de visites

El 8-9-2025 de 12.00 a 13.00 hores a Vacarisses (telèfon 938 359 002)
El 8-9-2025 de 10.30 a 11.30 hores a Rellinars (telèfon 938 345 000)
El 10-9-2025 de 10.30 a 13.00 hores a Valldoreix (telèfon 936 742 719)
El 15-9-2025 de 10.30 a 13.00 hores a Polinyà (telèfon 937 130 264)
El 17-9-2025 de 10.30 a 13.00 hores a Matadepera (telèfon 937 870 200)
El 19-9-2025 de 12.00 a 13.00 hores a Gallifa (telèfon 938 662 121)
El 19-9-2025 de 10.30 a 11.30 hores a Sant Llorenç Savall (telèfon 937 140 018)

Comparteix

Icona de pantalla completa