MónTerrassa
Treballs de neteja d’un tram urbà de la llera del torrent Mitger
  • CA

L’Ajuntament de Terrassa ha acabat aquesta setmana els treballs per netejar i desbrossar un tram urbà de la llera del torrent Mitger, situat entre la carretera B40 i el carrer de Blanca de Centelles i que ocupa uns 6.780 m2 de superfície. Per fer-ho, s’ha condicionat aquesta zona retirant més de 1.300 m2 de canya americana i prop de 5.000 m2 d’esbarzers, amb un pressupost d’uns 16.914 euros (sense IVA).

“Mai abans s’havien dut a terme treballs d’aquesta magnitud en l’espai de la llera del Torrent Mitger”, ha destacat l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, durant la seva visita a la zona acompanyat del tinent d’alcalde de Territori i Habitatge, Xavier Cardona; el tinent d’alcalde de Transició Ecològica i regidor de Rieres, Noel Duque; la tinenta d’alcalde i regidora de Cicles de l’Aigua, Patricia Reche; i la regidora d’Obres Públiques, Montserrat Alba. Així mateix, Ballart ha assegurat que “cada vegada seran més habituals els episodis climàtics adversos” i recalca que “la ciutat ha d’estar preparada”.

L’Ajuntament ha acabat els treballs de neteja i desbrossada d’un tram urbà de la llera del torrent Mitger | Ajuntament de Terrassa

Els treballs efectuats en aquesta zona formen part del projecte de manteniment i neteja de la xarxa de rieres i torrents que envolten la ciutat. Els darrers treballs al torrent Mitger es van fer ara fa un any, quan es va actuar en diferents punts del tram urbà per netejar i desbrossar esbarzers, canyes i altre tipus de vegetació.

Pròximament, l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) durà a terme la reparació, amb caràcter urgent, de part del tram final de la riera de Palau. A més, al novembre està prevista una desbrossada a la riera de Palau, al tram de Can Boada. Finalment, l’Ajuntament també treballa perquè l’any vinent es puguin efectuar treballs de neteja amb la implicació de l’ACA, en la riera de Les Arenes i, novament, al Torrent Mitger.

L’Ajuntament ha acabat els treballs de neteja i desbrossada d’un tram urbà de la llera del torrent Mitger | Ajuntament de Terrassa

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa