L’empresa pública Eco-Equip ha presentat aquesta setmana la seva nova imatge corporativa i lema. Així doncs, els vehicles s’han vinilat amb el nou logotip, així com amb el lema de la campanya municipal ‘Cuidem Terrassa’. El tinent d’alcalde de Territori i Habitatge i regidor de Neteja i Residus, Xavier Cardona; acompanyat de la gerent d’Eco-Equip, Maria Cinta Blanch; va visitar dilluns la seu d’Eco-Equip per veure els primers vuit vehicles de la flota que incorporen la nova imatge corporativa.

Des del Consistori destaquen que aquesta actuació s’emmarca en el procés de “transformació profunda i de renovació” que estan realitzant a Eco- Equip per modernitzar l’empresa, millorant la qualitat del servei de neteja municipal i reforçant la proximitat amb la ciutadania. En aquest sentit, Xavier Cardona recalca que des de l’equip de govern “estem complint amb el compromís d’impulsar polítiques de millora i gestió de la neteja, afrontant els reptes que presenta una ciutat de les dimensions de Terrassa”. Així mateix, el tinent d’alcalde destaca que el lema ‘Cuidem Terrassa’ “va més enllà”. “És un missatge de corresponsabilitat, un recordatori de la importància de mantenir nets els carrers, respectar els espais comuns i actuar amb civisme i consideració envers tots els terrassencs i terrassenques”, afegeix Cardona.

Visita de Xavier Cardona a la seu d’Eco-Equip per veure els primers vuit vehicles de la flota que incorporen la nova imatge corporativa | Ajuntament de Terrassa

L’Ajuntament de Terrassa explica que la nova imatge corporativa es desplegarà progressivament en els pròxims mesos en una cinquantena de vehicles de la flota, entre els quals hi ha vehicles de càrrega lateral, rentacontenidors, portacontenidors, entre altres. A més, expliquen que aquesta estratègia respon a la voluntat “d’alinear la identitat visual amb les millores operatives i tecnològiques que s’estan implementant”.

Una empresa “més moderna i pròxima”

Pel que fa al nou logotip d’Eco-Equip, Xavier Cardona assenyala que vol representar “una empresa més moderna i propera, alineada amb els valors de sostenibilitat, compromís ambiental i servei públic”, i afegeix que aquesta renovació “va lligada a les novetats que incorporarà pròximament la renovada pàgina web de l’empresa”.

D’altra banda, l’Ajuntament també ha anunciat que adquirirà en les pròximes setmanes un nou vehicle especialitzat que hauria de permetre millorar la gestió de la neteja a la ciutat. Es tracta d’un camió de succió i impulsió destinat a la neteja de clavegueram, equipat amb bombes d’alta pressió que permet optimitzar les tasques de neteja i millorar l’eficiència en el manteniment de la xarxa de clavegueram.

Nou comentari

Comparteix

Icona de pantalla completa