Denunciats els presumptes autors de dos abocaments il·legals a Matadepera. Els fets van tenir lloc el passat dia 7 d’abril, quan un veí va interposar una denúncia a la Policia Local de Matadepera perquè havia observat tot de deixalles apilades en el bosc de les farigoles.
Va ser així com va iniciar-se una investigació per part del cos de seguretat local. A més, en la comprovació de l’abocament al bosc, van descobrir que n’hi havia un segon, de característiques similars, a l’avinguda de Mossèn Batlle, a l’entrada del camí de Can Bon Dia. Tot apuntava que els dos provenien de la mateixa font.
Un tercer abocament a la Font de la Tartana
La intervenció va finalitzar amb la localització dels responsables, els quals segons informa el portal municipal de notícies, Matadepera.cat, no són veïns de Matadepera. Els agents van obligar als autors a recollir tota la runa que havien escampat en els dos punts i se’ls va obrir un expedient sancionador.
Malauradament, aquests no són els únics abocaments il·legals que s’han detectat en els darrers dies al municipi. Divendres de la setmana passada, el govern municipal informa que també es va localitzar un punt vulnerable a la Font de la Tartana. La Policia Local de Matadepera es troba actualment investigant per descobrir quins en serien els autors.

D’altra banda, amb motiu de la Setmana Santa, a través de la Regidora de Seguretat i Protecció Ciutadana, la Policia Local vol recordar la importància de prendre mesures d’autoprotecció per evitar robatoris a casa, especialment en aquesta Setmana Santa on molta gent surt d’escapada. La més destacada és tenir present el telèfon d’emergències, el 112, per si es detecten sorolls o moviments sospitosos, no necessàriament a la casa pròpia sinó també al veïnat. El de la Polícia Local és el 93 787 01 35. També cal tenir en compte l’APP de Mossos d’Esquadra.