MónTerrassa
L’escola Tecnos redueix quotes i sous per fer front al coronavirus
  • CA
Entrada de l'escola Tecnos
Entrada de l’escola Tecnos | Escola tecnos

!--akiadsense-->

Des de l’escola Tecnos de Terrassa, davant de la situació que s’està vivint a causa del coronavirus s’ha volgut fer un pas endavant i impulsar diverses mesures econòmiques per intentar “alleugerir” la càrrega que les famílies han de suportar en aquests moments.

Així, l’assemblea de socis cooperativistes s’ha reunit per acordar que, entre d’altres, s’aplicarà una reducció del 40% de la quota del mes d’abril i de les successives, fisn que l’actual situació no reverteixi, a les etapes d’Infantil, Primària i ESO. A Batxillerat, el descompte serà del 20%. Manifesten però, en una carta que s’ha fet arribar als pares, que aquesta reducció no implica, “en cap cas”, una disminució del “nostre compromís amb el projecte pedagògic”. Alhora, es procedirà a la regularització del mateix descompte pel període del 13 al 31 de març.

Pel que fa a les quotes de les activitats extraescolars i del menjador, no es girarà el rebut fins que aquestes activitats no es reprenguin. i També, de manera consensuada, la junta ha decidit “amb la voluntat de garantir la viabilitat de l’escola, procedir a una reducció del sou de tots els socis de la cooperativa. Gest que ens fa sentir molt orgullosos de les persones que formem part d’aquest equip humà i dels valors que defineixen el nostre model cooperatiu”.

“Vivim moments d’excepcionalitat sanitària, laboral i emocional per al conjunt de la societat i de l’escola que poden fer-nos caure en el desànim. Creiem que és moment de sumar esforços per tirar endavant de la millor manera possible, fent-nos costat i confiança mútua, perquè només així l’educació dels vostres fills i filles i de tota la comunitat educativa (família i escola) en sortirà reforçada”, sentencia en la carta.

Comparteix

Icona de pantalla completa