Els treballs de millora, reforma i recuperació de la Ronda de Ponent-trasvassament de la Riera del Palau al seu pas pel barri de Can Boada de Terrassa s’iniciaran abans de sis mesos, tot i que no hi ha una data fixada i ara es començarà el procés de licitació, ha explicat el tinent d’alcalde de Territori i Sostenibilitat, Marc Armengol, a representants de l’AV Can Boada del Pi. Cal recordar que un tram entre els carrers d’Orà i de Francisco de Vitoria es va tallar la circulació en sentit nord a mitjans del desembre de 2014, arran del temporal de vent i pluja que va patir la ciutat i del perill d’esfondrament que hi havia.
Les obres permetran recuperar la configuració, millorar la seguretat de vianants i vehicles amb una barana i guanyar amplada del vial. L’estabilització de talussos es farà amb pilons i l’arrelament de vegetació.
Amb els representants de l’AV Can Boada del Pi també ha parlat de:
-Finalitzacio obres pont Can Gonteres.
-Millores en accessibilitat a diferents punts del barri
– Proposta de reuniÓ amb comissió de la riera Palau per explicar negociacions ACA.
– Petició de més contenidors de recollida de roba i oli.
– Requeriment a Solvia pel manteniment de l’Ermita i Masies de Can Boada i Can Marcet, així com dels terrenys del sector.
