!--akiadsense-->
L‘AFA de l’escola Pere Viver de Terrassa ja n’està ben farta. Així ho van volgut expressar en un comunicat a través de les xarxes socials en què afirmen que estan “indignats amb el tracte i menysteniment” que estan rebent com a usuaris per part de Serhs Food, empresa concessionària de menjadors escolars de Terrassa. Manifesten que “desatén les famílies del Pere Viver ja que és impossible contactar-hi per qualsevol incidència o tràmit”.
L’Associació de Famílies del centre escolar es queixen que no se’ls ha informat de la pujada de preus del servei i que han sol·licitat una reunió amb la persona coordinadora però que se’ls hi ha denegat. “No disposem de la normativa i desconeixem el pla d’actuació en l’actual situació sanitària. Denunciem la improvisació en l’organització del protocol de reobertura: monitoratge, control en els grups estables i distància física, esbarjo… etc”.
L’AFA demana que se’ls informi del seguiment del servei menjador, “sobretot en aquests moments d’incertesa” i per això també demanen altres canals de comunicació “efectius, mentre la situació no permeti l’accés de les famílies al recinte escolar”. Així també, exigeixen que s’estableixi un protocol adequat a les usuàries del menjador del Pere Viver que “garanteixi la seguretat de l’estona del migdia dels nostres infants i adolescents”.