MónTerrassa
Indicadors dels serveis públics més essencials de Terrassa

Des de l’inici de l’alarma sanitària a causa de la Covid-19, l’Ajuntament de Terrassa ha desplegat una sèrie de recursos per a garantir la prestació dels serveis públics més essencials, prestant especial atenció a la població en situació de vulnerabilitat. Aquests en són alguns indicadors.

Servei d’Ocupació – Foment de Terrassa SA

– Des de l’inici de la crisi s’han realitat un total de 2.050 atencions a persones de la ciutat. D’aquestes, 493 han estat tutories telefòniques de persones que ja són usuàries del servei i requereixen el seguiment del personal tècnic.; 1075 entrevistes telefòniques per gestions de la borsa de treball; i 483 assessoraments via mail. A més, s’han realitzat 1.126 trucades i s’han realitzat enviaments (mailings) a 23.982 adreces. L’activitat via web ha registrat 635 noves altes, i s’han realitzat 1.889 actualitzacions de perfils via web.

– Pel que fa a empreses ateses, s’han realitzat 406 atencions amb assessorament telefònic, i s’han realitzat 4.249 assessoraments i comunicacions per correu electrònic.

– En aquest període de temps, la Borsa de treball ha gestionat 82 ofertes de treball, per les que s’han rebut 1.880 candidatures i s’han enviat 908 CV per a cobrir-les, d’aquestes s’han realitzat 84 contractacions. Les altes a la borsa en aquest període de temps han estat 555.

– Els sectors de les ofertes obertes a data 23 d’abril són: Sanitat (8); Administració i Oficines (1); Residències (2); Indústria farmacèutica (2)

Oficina d’Atenció a l’Empresa

– Des del decret d’Alarma, s’han realitzat un total de 279 atencions telemàtiques a empreses, 79 de les quals han estat relacionades amb les ajudes per superar la crisi del Coronavirus/COVID-19, la resta ha estat relacionades amb la gestió de pròpia del servei.

Servei de Consum

– Des del 13 de març s’han realitzat 237 gestions i atencions telemàtiques des d’aquest servei, 151 relacionades amb la crisi del Coronavirus/COVID-19 de temàtiques com anul·lacions de viatges, vacances, quotes de gimnàs, d’escoles, moratòries de lloguer, mascaretes, entre d’altres.

Servei de Comerç

– S’han realitzat un total de 609 gestions i atencions relacionades amb la crisi del Coronavirus/COVID-19, principalment per donar suport en les tasques d’informació a comerços i mercats per fer arribar a la ciutadania. També s’ha creat un equip específic per a fer la distribució de les mascaretes pels comerços de la ciutat, així com continua la campanya a través de les xarxes socials i del web municipal per aconseguir les dades de contacte de totes els comerços de la ciutat per mantenir-los informats, així com per saber els que estan oberts per a poder-ho fer públic en els propers dies.

Servei d’Innovació

– Al MarketPlace Terrassa Covid-19, que gestiona el Servei d’Innovació, ja s’han donat d’alta 88 empreses que ofereixen solucions, coneixements i demanda, al teixit productiu de la nostra ciutat per establir sinergies i aliances per enfortir la seva capacitat de resiliència en aquests moments de crisi. Si una empresa en vol formar part ha de respondre el següent formulari: https://forms.gle/xn9LC8BF9s2q9t7c9 El MarketPlace Terrassa Covid-19 és col·laborador del MarketPlace d’Acció de la Generalitat de Catalunya.

Nou comentari

Comparteix