L’objectiu del servei d’Atenció ciutadana és el de simplificar i facilitar l’accés a la informació i als tràmits de l’Ajuntament.
Actualment l’atenció ciudadana ofereix aquests canals d’accés:
- Presencialment: a les oficines d’atenció ciutadana
- Telefònicament: a través del 010
- Telemàticament: a la Seu Electrònica
D’altra banda l’Ajuntament de Terrassa està desenvolupant un nou programa de millora de l’atenció ciutadana amb el títol “L’Ajuntament que m’agrada”. Aquest programa impulsa les següents accions que segur, aproparan i facilitaran la relació amb l’Ajuntament de forma substancial:
- Cita prèvia per a tràmits
- Gratutitat del servei 010
- Dossier de benvinguda
- Gestors de cues a 23 punts d’atenció
- IdCat Mòbil
Horaris d’atenció ciutadana
OAC Plaça Didó
- Horari habitual: de dilluns i dimecres de 8:30 a 15:00 i de 16:00 a 19:00 hores. Dimarts i dijous de 8:30 a 15:00. Divendres i vigílies de festiu de 8:30 a 14:30 hores
- Horari d’estiu: del 15 de juny al 15 de setembre, de dilluns a dijous de 8:30 a 15 i divendres i vigílies de festiu de 8:30 a 14:30 hores
- El mes d’agost, de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores
OAC districtes
- Horari habitual: de dilluns a dijous de 9:00 h a 15:00 h i divendres i vigílies de festiu de 9:00 a 14:30 hores
- Horari d’estiu: mes d’agost tancat
Tant a les oficines de la plaça Didó com a les de districte es donaran números per ser atesos fins a 30 minuts abans del tancament.
Servei d’atenció telèfonica 010
- Horari habitual: de dilluns a dijous de 8:00 h a 19:00 h i divendres i vigílies de festiu de 8:00 h a 14:30 hores
- Horari d’estiu: del 15 de juny al 15 de setembre, de dilluns a dijous de 8:00 h a 15 h i divendres i vigílies de festiu de 8:00 h a 14:30 hores
- El mes d‘agost, de dilluns a divendres de 8:00 h a 14:30 hores
Trobareu aquests horaris i la informació de contacte específica de cada oficina al llistat d’oficines i serveis municipals. Recordeu que també podeu fer qualsevol tràmit a través del 010 i de la Seu Electrònica.