MónTerrassa
Més de 22.000 persones als concerts del parc dels Catalans per Festa Major
  • CA

La Festa Major de Terrassa 2022 ha comptat amb una afluència de milers de persones en les diferents actuacions programades als principals escenaris musicals entre l’1 i el 6 de juliol. L’Ajuntament de Terrassa exposa que l’espai que va reunir més gent va ser el parc dels Catalans: Unes 22.500 persones van assistir als concerts de Doctor Prats, Rosario Flores i La Casa Azul celebrats la nit de divendres, dissabte i diumenge, respectivament.

L’Espai Vapor, que enguany celebrava el seu desè aniversari, va aconseguir reunir 11.500 persones als diferents concerts programats durant la festa. Una xifra similar, més de 10.000 persones, es van reunir a la plaça Vella per gaudir dels concerts de Gemma Humet, Sense Sal, Mabel Flores, Roba Estesa o Montgrins. També més de 9.000 espectadors van veure en directe el conjunt d’Ecos del Rocio, Kiko Veneno o la Nit de Gospel, a la plaça Nova.

El registre d’assistència a l’oferta musical es completa la plaça del Rector Homs, un dels nous escenaris permanents que s’han afegit recentment a la Festa Major i que va aconseguir reunir prop de 2.000 persones.

Unes 3.000 persones van gaudir del parc de Sant Jordi per Festa Major

Les activitats vinculades a la cultura popular i tradicional també van comptar amb una gran participació ciutadana. Les propostes programades al parc de Sant Jordi, incorporat com a nou
escenari, han reunit prop de 3.000 persones (2.808) per gaudir d’activitats com el conta contes, les actuacions del Terrassa Vibra, degustacions de productes vegans, showcookings o els monòlegs de Natza Farré, Judit Martín o Elías Torres.

La baixada del Drac de Terrassa, el Ball de Plaça, la Cercavila, el Raval Infernal, el Correfoc o l’Exhibició Castellera de diumenge també van reunir milers de persones a el Raval de Montserrat, la plaça Vella, els carrers del centre històric o la rambla d’Ègara. També cal destacar les 3.500 persones que van seguir en directe a la plaça Vella la Gran Gala de Circ de Festa Major, el dimarts 5 de juliol.

El patrimoni de Terrassa reuneix unes 2.500 persones

Prop de 2.500 persones (2.437) van participar de les diferents propostes incloses dins del programa de la Festa Major 2022 al voltant dels elements patrimonials de la ciutat, com ara les jornades de portes obertes, les visites al patrimoni de nit. Un miler d’espectadors i espectadores van assistir als concerts organitzats en espais patrimonials com la Casa Alegre de Sagrera i 173 que van prendre part d’alguna de les sis visites guiades «Masia Freixa, la singularitat del Modernisme a Terrassa».

També cal destacar les 174 persones que van participar a la visita «Descobreix el cementiri a la llum de la lluna» o les 95 que ho van fer a les visites organitzades a l’antic Sanatori de Terrassa, actualment seu del Parc Audiovisual de Terrassa.

Comparteix

Icona de pantalla completa