El Crack Casteller és el primer joc de taula de preguntes i respostes específicament del fet casteller.
El producte es presentava al públic per Sant Jordi d’aquest any, després d’haver comptat amb el suport de desenes de particulars i colles castelleres que van participar a una campanya de micromecenatge, i gràcies a la implicació de Repsol Tarragona, com a col·laborador principal, i Vermut Miró, com a col·laborador. Havent passat cinc mesos des de la seva arribada al mercat “El crack casteller” estrena ara una nova campanya de difusió formada per tres vídeos promocionals. L’objectiu és presentar el joc i donar-lo a conèixer a través de diverses de les preguntes que el componen i de veu d’alguns dels seus protagonistes.
Els diferents vídeos compten amb protagonistes d’excepció com els Castellers d’Altafulla, els Nois de la Torre, els Xiquets de Cambrils o els Xiquets de Tarragona, l’historiador casteller Pere Ferrando, la periodista i presentadora de televisió Elisabet Carnicé, el presentador de ràdio Franc Lluís, els castellers Marçal Solsona i Emma Rodríguez, Vermut Miró i companys que es van fent durant el viatge com els de “Cims. Fet a Barcelona”.
Els dos primers vídeos s’han presentat durant les setmanes prèvies al Concurs de Castells de Tarragona, deixant el tercer vídeo per la setmana vinent, quan tindrà lloc l’esperada cita bianual.
Més informació a la web: http://elcrackcasteller.cat/
I a les xarxes socials:
www.facebook.com/elcrackcasteller
www.instagram.com/crackcasteller
Canal de Youtube