MónTerrassa
Un egarenc protagonitza un dels anuncis de la Super Bowl 2018
  • CA
Roger Batalla a l’anunci de Yellow Tail | Yellow Tail

!--akiadsense-->

Fins a sis milions de dòlars per 30 segons. Aquest és el preu que poden arribar a pagar les empreses de publicitat per inserir el seu anunci en una de les pauses de la Super Bowl. En total, són 44 minuts d’anuncis durant un dels espectacles televisius més vistos del món. Enguany, s’han enfrontat els New England Patriots i els Philadelphia Eagles de Minneapoli, amb victòria sorpresa per aquests últims.

Empreses potents com PepsiCo, Amazon o Budweiser són alguns dels anunciants que any rere any no falten a la cita esportiva. Enguany, una empresa de vins d’Austràlia, Yellow Tail, també s’ha volgut sumar a l’espectacle i ho ha fet amb una gran sorpresa per als veïns de Terrassa. I és que el principal protagonista de l’anunci ha estat l’actor i traductor Roger Batalla. Aquest ha estat l’anunci que s’ha pogut veure a tot el món en un dels moments de descans del partit entre els Eagles i els Patriots:

Comparteix

Icona de pantalla completa