L’Ajuntament de Terrassa ha obert la convocatòria de les beques de recerca per a estudiants del Campus Terrassa, que té com a objectiu premiar l’excel·lència i la participació dels estudiants en el món de la recerca. A la convocatòria s’hi poden presentar treballs de recerca d’alumnes, investigadors o grups de recerca que desenvolupin la seva activitat amb àmbit de la ciència, tecnologia, salut, mitjans audiovisuals o humanisme social, tal com explica el Consistori en un comunicat.
Les bases van ser aprovades al Ple Municipal del mes de maig i s’han revisat a partir del treball i les aportacions dels centres del Campus Terrassa. Enguany, s’han introduït alguns canvis amb la voluntat “d’estendre aquests ajuts a la totalitat d’escoles del campus de la ciutat i d’ampliar les categories incloent no només els treballs dels grups de recerca, sinó també aquells projectes vinculats a la transferència de coneixement o als nous formats com l’audiovisual”, explica Pep Forn, regidor d’universitats, en el comunicat. A més, s’ha reduït el nombre de beques per tal que “aquestes estiguin millor dotades per a cadascun dels projectes seleccionats”, diu Forn.
Cinc treballs premiats i 19.000 euros a repartir
La quantitat destinada per a aquesta convocatòria és de 19.000 euros, repartits en tres categories, i s’entregaran un total de cinc beques. El mínim de puntuació serà de 100 punts i els treballs amb una puntuació inferior no optaran a beca. S’atorgaran les beques als treballs que obtinguin les millors puntuacions en les següents categories:
- Dues beques a l’excel·lència a la categoria de Doctorat per un import de. 5.000 euros cadascuna.
- Dues beques a l’excel·lència en la categoria de Treball de Fi de Grau per un import de 4.000 euros cadascuna.
- Una beca a l’excel·lència en la categoria de Màster per un import de 1.000 euros.
La valoració final del treball resultarà de la suma de la puntuació obtinguda de cada membre del tribunal i s’atorguen als projectes que hagin obtingut més punts en tots els criteris, tenint en compte que el mínim de puntuació serà de 100 punts. Els treballs amb una puntuació inferior no optaran a beca. A més, es prioritzaran les sol·licituds de beques presentades per primera vegada.
El termini de presentació de la proposta de treballs de recerca finalitzarà el 14 d’octubre. Tota la informació de les beques, així com la documentació necessària a presentar, es pot consultar clicant en aquest enllaç.
