MónTerrassa
Dispositiu de seguretat, neteja i Bus Nit per la festa de Cap d’Any

Terrassa es prepara per acomiadar l’any 2023 amb una gran festa “rave cabaret” a la plaça del Rector Homs, davant de la Seu d’Ègara, a càrrec de l’artista terrassenc Àlex Marteen. Per vetllar pel correcte desenvolupament de l’activitat, s’ha posat en marxa un dispositiu de seguretat i es reforçarà el dispositiu de neteja i de recollida de residus. També es reforçarà la mobilitat amb el servei de Bus Nit de TMESA.

Dispositiu de seguretat i reforç de servei de neteja

El dispositiu de seguretat s’encarregarà de controlar les entrades a la Plaça del Rector Homs . Es podrà accedir lliurement al lloc des de qualsevol de les vies d’accés habituals, però no es permetrà l’entrada a la zona amb amb ampolles i gots de vidre.

Pel que fa a la neteja, es reforçarà el servei de neteja viària i de recollida de residus. El dia 31 de desembre s’instal·laran contenidors que es retiraran el dia 1 de gener al matí.

El Bus Nit estarà operatiu i farà un recorregut circular

Quant a mobilitat, la nit del dia 31 estarà operatiu el servei Bus Nit de TMESA, per facilitar que la ciutadania que ho desitgi pugui assistir a l’acte en transport públic sense necessitat d’utilitzar el vehicle privat. L’autobús farà un recorregut circular entre la rambla d’Ègara i les avingudes de Barcelona, Jaume I i l’Abat Marcet, passant per Can Jofresa i barri del segle XX.

Aquest servei de transport nocturn, que recentment s’ha ampliat fins a les 8:30h, comptarà, a més, amb el servei de “parada intermèdia”. Aquest servei ofereix la possibilitat de sol·licitar una parada per baixar de l’autobús entre dues parades fixes de la ruta. Per fer-ho, la persona usuària ha d’avisar al conductor o conductora, tan bon punt pugin al vehicle, a quin lloc del recorregut volen baixar.

Més sobre la festa de Cap d’Any

La festa serà un espectacle “rave cabaret” d’Àlex Marteen, que barrejarà la veu en directe i el carisma d’aquest artista multidisciplinar amb una selecció de hits d’avui i de sempre seleccionats per fer ballar el públic de totes les edats. Començarà a les 23:30h i s’acabarà a les 3:00h, incloent les tradicionals campanades a les 00:00h. Les persones que hi assisteixin hauran de portar el seu propi raïm.

A la plaça hi haurà una barra de bar que serà gestionada pel Gremi d’Hostaleria de Terrassa i Comarca. Us oferim més informació de la festa clicant en aquest enllaç.

Comparteix

Icona de pantalla completa