MónTerrassa
Tomás de Vox, denunciada a la Fiscalia per un presumpte Delicte d’Odi

Finalment, l’Observatori dels Drets Socials de Terrassa ha entrat una denúncia a la Fiscalia Superior de Catalunya per presumpte Delicte d’Odi contra la portaveu de Vox a Terrassa, han anunciat aquest matí de dimecres fonts de l’entitat.

L’Observatori dels Drets Socials i el Despatx Espai Humana d’advocats pels Drets Humans ja van fer una denúncia al SAID (el Servei de Denúncies per Racisme de Terrassa) i SOS Racisme contra la regidora de VOX a la ciutat egarenca i líder del partit, Alícia Tomàs. Les raons, el que s’esgrimeix ara, un presumpte “Delicte d’Odi”. S’argumenta que la cap de la formació de Santiago Abascal a la capital vallesana es va passejar pel municipi, i especialment pel barri de Ca n’Anglada -un dels més estigmatitzats-, amb una samarreta que promou Odi i Xenofòbia. A més, els advocats d’aquesta organització ja van dir que estudiarien la possibilitat de fer una Denúncia formal a la Fiscalia. Ara han fet el pas.

Dues samarretes d’Alicia Tomás de Vox amb missatges durs contra l’islamisme

L’Observatori dels Drets Socials i el Despatx Espai Humana d’advocats pels Drets Humans es queixa per dues de les samarretes de color negre amb les lletres blanques lluïdes per Alícia Tomás, amb les que es va fer fotos i publicar a les xarxes socials, un dels mitjans on millor es mou la líder de VOX. Els missatges eren: “Fuera islamismo” y “Más Muros menos moros”, amb els que ha aconseguit una allau de suports de gent que ha escrit als fils.

Una enquesta d’un sociòleg dispara les expectatives de Vox a Terrassa

Una enquesta d’un sociòleg català, Sergi, situa VOX Terrassa com la segona força municipal en les eleccions municipals que es faran d’aquí dos anys i mig. Ara és la tercera, i faria el sorpasso al Partit dels Socialistes de Catalunya, que passaria a cinc regidors, per set la formació de Santiago Abascal (un més 4), i se situaria a només dos de Tot per Terrassa. Sergi presenta els resultats de 300 enquestes a X (abans Twitter), i Junts puja, ERC es manté, el PP baixa i Terrassa en Comú Podem entra. Hi ha alguns errors, com dir que els populars en perden un i es queden amb zero, atès que ara en tenen dos.

Comparteix

Icona de pantalla completa