
!--akiadsense-->
Coral Memorial compta amb espais sagrats de columbaris instal·lats a diferents catedrals i parròquies de Catalunya, entre elles les del Sant Esperit de Terrassa. Davant la situació actual, causada per la pandèmia del Covid-19 i les seves conseqüències sanitàries i socials, ara s’ofereix la custòdia d’urnes en qualsevol dels espais memorials, de manera gratuïta per un període de 3 mesos, encarregant-se també de la recollida de l’urna de l’ésser estimat de qui així ho desitgi. Una vegada transcorrin els 3 mesos gratuïts, l’usuari pot recuperar la seva urna sense cap cost o contractar qualsevol de les concessions de columbaris disponibles.

!--akiadsense-->
Actualment, aquests espais sagrats estan instal·lats en 13 temples religiosos. Aquests són la Catedral del Sant Esperit de Terrassa, les parròquies de Sant Eugeni I, Papa, de Sant Ramon de Penyafort, de Maria Mitjancera, de la Mare de Déu del Pilar i de Sant Lluís Gonzaga de Barcelona, la Parròquia de Santa Maria de Caldes de Montbui, la Parròquia de Sant Cosme i Sant Damià d’El Prat de Llobregat, la Parròquia Mare de Déu de Montserrat de Viladecans, la Parròquia de Sant Josep de La Llagosta, la Parròquia de Sant Esteve de Granollers, la Parròquia de Santa Eulàlia de Provençana de L’Hospitalet de Llobregat i la Parròquia de Sant Antoni de Sant Antoni de Vilamajor.

!--akiadsense-->
A més, sota la política d’expansió de Coral Memorial, pròximament instal·larà més espais sagrats de columbaris a Barcelona, Badalona, Eivissa, Màlaga i Santa Perpètua de Mogoda.

!--akiadsense-->