Salt Idiomes enceta una nova edició del concurs solidari “Dear Santa”. Amb l’objectiu de fomentar el caire més educatiu i didàctic de la celebració nadalenca, l’acadèmia proposa als nens i nenes de 6 a 12 anys que escriguin una carta en anglès per expressar els seus desitjos. Així, a més de practicar l’idioma, Salt Idiomes es compromet a fer un “donatiu” de 0,5 euros per carta rebuda a La Marató de TV3. La data límit per presentar les cartes són el dia 13 de desembre.
Podeu consultar les dades en detall clicant aquí
Què s’ha de fer?
S’ha d’escriure una carta dirigida a Santa Claus. Tota en anglès.
Ha de ser un escrit original. No s’acceptaran el plagi o escrits enviats a altres concursos
No hi ha límit de paraules, però si un mínim de 50 paraules pels nens de 8 a 12 anys i de 20 per als nens de 6 i 7 anys.
Es pot decorar la carta amb un dibuix que representi els desitjos que li demanem a “Santa Claus”. Aquest dibuix tindrà un valor més alt per als nens amb edats de 6 i 7 anys.
Només una carta per nen/a.
Premi i com participar
Xec regal valorat en 50€ en productes educatius, per a la millor carta.
– Enviant la carta via mail a: santa.claus@saltidiomes.com en format: Word, PDF o JPG (si és un dibuix o una carta manuscrita) amb resolució que permeti llegir el text i apreciar el dibuix. La carta ha de tenir el nom i edat del concursant (Sense cognoms).
- “Asunto mail”: CONCURS – DEAR SANTA 2019
- Dins del cos del mail, s’ha d’indicar:
- Nom, cognom i edat del participant
- Nom i cognom del pare o la mare
- Telèfon de contacte (per contactar amb el guanyador)
– En mà en qualsevol de les escoles Salt Idiomes, amb les mateixes indicacions de dades de contacte, nom i edat del participant.
Selecció del guanyador/a
Un equip format pels 4 directors d’estudis seran els encarregats de valorar les cartes. El dia 17 de desembre s’escollirà la carta guanyadora. Els avaluadors només tindran com a informació el nom i edat del concursant que estarà escrit al document. D’aquesta forma es garanteix la imparcialitat del concurs. El dia 18 de desembre es comunicarà via Facebook i Instagram el guanyador i també es penjarà la carta a les xarxes.