El Celler de Matadepera fa 50 anys | A.M.

!--akiadsense-->

El degà dels restaurants de Matadepera arriba al mig segle de vida, i per commemorar-ho s’ha fet una celebració al carrer de Gaud. Hi ha hagut concert, foodtracks, parlaments institucionals, barres i DJ’s. Unes mil persones s’han acostat fins a la zona per participar en la festa d’una institució.

El Restaurant El Celler va obrir les seves portes l’any 1968, aprofitant l’espai que ocupava l’hortet de la casa familiar del seu propietari, informa Matadepera.cat.

!--akiadsense-->

Als anys 70 i 80 es va anar transformant en un restaurant de referència de la mà de Lluís Bernils, i en part pels viatges que va realitzar a d’altres referents gastronòmics com El Bullio Can Faves. Als anys 90 va aconseguir una estrella Michelin. “No tinc gens de gana de recuperar-la, les nostres estrelles són els clients”, va explicar l’any passat Lluís Bernils a La Gaseta.

!--akiadsense-->

Acompanyat pels seus dos fills, Ricard i Pau, s’ha apostat des de fa anys pel client de proximitat. “Volem donar un bon tracte amb un bon menjar a un preu assequible”, assegura Bernils a Matadepera.cat.

Comparteix

Icona de pantalla completa