Els Castellers de Terrassa surten de plaça amb tres castells de set. Esparreguera va ser l’escenari. Els blauturquesa es van desplaçar diumenge al Baix Llobregat nord, per celebrar la Diada de Santa Eulàlia. Allà on ara acaba la nova autopista B-40. De mica en mica, els del carrer de Pasteur posen la maquinària a punt per fer front a la nova temporada.
Des de fa anys, membres de la colla egarenca realitzen una caminada des del local fins plaça. Aquesta excursió és una experiència que permet reforçar les relacions dels membres de l’entitat, així com compartir moments castellers i extracastellers.
Un cop arribats a plaça i enfaixats, els Castellers de Terrassa van iniciar la diada de Santa Eulàlia descarregant dos pilars de 4 de dol simultanis, en memòria d’en Miquel Martínez, conegut amb el sobrenom de “Matalasser”, membre dels inicis i antic president de la colla. Qui la temporada passada, abans de començar la XXX Diada de l’Avi Emili,va adreçar unes emotives paraules i va fer entrega d’una camisa, a més d’uns presents de marxandatge d’aquells temps.
L’actuació
Tot seguit, han descarregat el 4d7 a primera ronda, sent el primer castell de 7 de la temporada. A la segona van afrontar i cpmpletar el 4d7p, i a tercera el 3d7.
Tots tres castells els van haver de treballar, però es van assolir satisfactòriament.
Per finalitzar, vandescarregar el pd5, i a la ronda de pilars per tancar la diada, la colla egarenca va realitzar dos pilars de 4 conjuntament amb els dels amfitrions, els Castellers d’Esparreguera.
Cal destacar que després de 2019 és el primer cop que Castellers de Terrassa descarreguem tres castells de 7 en aquest municipi.
Pel que fa a la colla fillola, la local, van descarregar el 3d7, 4d7p i 4d7 a més dels dos pilars de sortida, el pd5 i els dos pilars de 4 finals.

